onsdag 3. august 2016

comeback

Sommerferien min i Norge var et veldig begivenhetsrikt svisj. Jeg farta rundt så mye jeg kunne og prøvde å prioritere mer enn jeg hadde tid til. Koste meg på Eidsfossfestivalen, fest og hygge, flere turer til kragerø, familietur til Lofoten, kvalitetstid med Ole og familie, litt bryggehygge i Tønsberg, og avsluttet det hele med Slottsfjellfestivalen. Jeg blåste støv av kameraet mitt da vi sneia innom Lofoten, men utenom det var det engangskameraer som fikk kjørt seg.

Lofoten
Mams og Jarand
Lofoten

I går fikk jeg snap fra Ole om at bildene fra Slottsfjell har kommet fra fremkalling, og jeg kan virkelig ikke vente med at de dukker opp i posten.

En dag til andre skoleuke har passert. Førsteukesangsten har roet seg litt, og jeg kjenner meg motivert og veldig inspirert. Jeg har funnet meg til rette i den nye leiligheten. Plantene mine er fornøyde, flexi og jeg kommer overens, utemøblene fra ikea er satt sammen og jeg er gira på å spise frokost om dagen. Jeg har null niks organisert og dette semesteret blir nok et kjør, lånekassa har ikke behandlet søknaden min ferdig enda og selvom jeg blir litt svett i henda av det hele så prøver jeg å huske på å puste.

Plantevenner

Jeg vet ikke om jeg har noen igjen her inne, siden jeg ikke har publisert noe på 4-5 måneder, men jeg må nesten skrive litt igjen. Og jeg har bestemt meg for at hver onsdag formiddag skal jeg sette meg ned og skrible litt rundt. Målet er å være mer snill med meg selv, og faktisk publisere det jeg skriver istedenfor å bare lagre det i utkast.

Og gjett hva, jeg skal begynne å drasse med meg kameraet igjen. Og _faktisk ta litt bilder. Nå syns jeg pausen har vært litt vel lang. Dette er et typisk innlegg som jeg ikke hadde publisert, men nå skal det ut.

xx




4 kommentarer:

  1. Heihei! Må berre sei at eposten din gjorde dagen min mykjee betre også, takk for fine ord og bilete igjen <3. Eg er litt stressa sjøl, er nemlig i USA og bur hos forskjellige vertsfamilier og prøver i same slengen å fiksa meg leiligheit, eller plass å bu i Nederland. Er jo veldig greitt at eg har besteforeldra som backup, men vil gjerne havna i eit studenthus så fort som mogleg. Gler meg til fine onsdager der eg kan kosa meg med tekstane dine, du er fin <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ååååh, USA, spennende!! Håper du får bosted og trygghet på plass i tide til studiene starter. I verstefall kan du jo bo hos besteforeldre de første dagene? Tusen hjerter.

      Slett
  2. Eg heng forsatt med etter alle desse årene! Håper du forsetter å skrive, du har ein herlig måte å skrive innlegg på, så levande. Forsett sånn!

    SvarSlett
  3. Stikker stadig innom etter nye innlegg! Du skriver så flott og inspirerende.
    Glad du er tilbake!!

    SvarSlett

legg gjerne igjen noen ord.