fredag 12. august 2016

12. august

Siden sist har min bestevenninne her nede forlatt kontinentet og dagene har vært litt tunge. Jeg har tent mye stearinglys, drukket en flaske merlot aleine og sett fem filmer jeg har sett før siden det. Jeg har gnagsår på begge føttene fra å gå tur.

Idag varmet sola veldig i nakken og jeg har sommerfugler i magen fordi våren er rundt hjørnet. Hele kroppen min lengter etter havet, og den salte sjølufta frister hver morgen, men så lenge lungene er slimete og halsen sår så må jeg beherske meg. Influensa herjer på skolen, og jeg orker ikke bli ordentlig syk akkurat nå.

Når det er høst i Norge, det er da det er hardest å være lengst mulig vekk. Jeg drømmer om chailatte og smuldrepai av hageepler. Og noen andre drømmer kanskje om stillehav, acaismoothie og vår rundt hjørnet. Man merker veldig hva man savner når man får det litt på avstand.

1 kommentar:

legg gjerne igjen noen ord.