tirsdag 7. juli 2015

bare hyggelig

(Se her, nå bekrefter jeg det med at det er lettere å poste innlegg jo kortere tid siden forrige. ønsker å komme meg inn i en bra bloggperiode nå, så vi får se om jeg får det til).



Jeg setter så innmari pris på slike innlegg hvor man deler fint man fant på nett. "friday link love" som mariell øyre kaller det. Jeg tenkte å starte noe av det samme, når det samler seg opp. Kaller den bare hyggelig fordi, du veit, sharing is caring, og sånn.



The Long Island Ice Tea's Prettier Little Sister. Denne var innmari god, forfriskende og ikke minst instavennlig!

Junk of the heart (Happy) - The Kooks. Synger eller nynner på denne 90% av tiden (bare hyggelig).

Into The Gloss' Best Beauty Tips. Masser av "beauty hacks" og kjerringråd.

Vannmelonisbiter! For å gjøre det mer fristende å "bare" drikke vann.

Emma S. Ageless Serum. Dette er absolutt verdt pengene. Fantastisk produkt med synlig effekt på huden, trekker raskt inn, og er drøy i bruk.

Retro supersøte cover-up badetøy fra Esther Williams. Sånne som du kan justere hvis du vil skjule litt ekstra her og der, men likevel gå i bikini. Jeg liker denne typen badetøy, fordi da kan jeg "passe litt på magen". (psst: finnes noe rimeligere hvis du leiter litt på ebay!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen noen ord.