fredag 2. januar 2015

catching up

Min juletid gikk bort i mye jobb, mye familie, mye mat og mye glede. Og vips så har jorda tatt enda ei runde rundt sola og det er 2015. Jeg var heldig nok til å tilbringe overgangen inn i det nye året med et utvalg av mine nærmeste fineste venner (og verdens beste jordbærpunsj).

Hei, til du som leser dette. Og gledelig jul og jeg ønsker deg et fint nytt år. Takk for at du sitter der og leser det jeg skriver ned her, den sjeldne gangen jeg husker på å publisere.

Dette skriver jeg i en tid på døgnet hvor jeg egentlig burde ha slukna for lengst. Men som alltid er det om natta fingrene mine klør etter å skrive og jeg er supermotivert. Jeg har gjort ferdig et par andre innlegg som jeg har lagret i utkast og redigert litt bilder fra forrige gang jeg brukte kamera. Karl og jeg var i Oslo bittelille julaften for å kjøpe gaver og for å føle på julestemningen i gatene.
førjulsbesøk i osloførjulsbesøk i osloførjulsbesøk i oslo

1 kommentar:

  1. Blir kvalm bare av tanken på å gå inn i en lush butikk, hahah. Godt å høre at du har hatt det fint i jula. Godt nytt år <3

    SvarSlett

legg gjerne igjen noen ord.