lørdag 11. oktober 2014

sykt oktober

Det var en deilig, solfull morgen med både te, karamellprim og psychobabblepodcasten til tyler oakley. Ole og jeg gjorde litt småhandling i byen, og drakk kaffi før regnet begynte å plaske. På grunn av det fæle været så dro vi ikke på hytta likevel, så det er en rolig badekveld med litteranne duftlys og disney for min del (og det er vel så fint, spør du meg).

Til tross for det regntunge været har det vært en dag med deilige oransj- og rødnyanser som har omgitt meg, spesielt på langkjøringsturen papps og jeg var på. Guri så fint.

I dag var det sykt oktober og jeg elsker det. Åååhh, så vakkert det er rundt nå; jeg kommer ikke over det. Imorgen vil jeg gå en tur og samle fine løv og kanskje bake noe, men hva?


8 kommentarer:

  1. idunn du skriver så utrolig fin og du inspirerer meg til å skrive. jeg får alltid en god følelse når jeg leser bloggen din

    SvarSlett
  2. bak noe med epler, søtpotet eller annen frukt, det hører høsten til!

    SvarSlett
    Svar
    1. vet du, jeg er tom for epler på trærne nå på grunn av eplepai, eplekake, epleboller og eplesyltetøy! men skal ta en siste tur ut imorgen og se om jeg finner noen siste, haha <3

      Slett
  3. Det første bildet var ekstremt fint. Sånn ramme inn og henge på veggen-fint. Du kan bake en form for pai, eller kanskje kanelsnurrer? <3

    SvarSlett
    Svar
    1. nei åh syns du? takk! ja, kanskje blir det blåbærpai!

      Slett
  4. Åhh, såå enig med Tora Lyngvær, her! :D Også så herlige bildene var, spesielt det første! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen hjertelig takk marielle, det betyr så mye for meg.

      Slett

legg gjerne igjen noen ord.