fredag 3. oktober 2014

it's october 3rd.

Det er tredje oktober og jeg har nylig kommet hjem fra kjøretime etterfulgt av et butikkbesøk. Nå ligger jeg i sofaen med et pledd over fanget og pus ligger oppå føttene mine. Hun maler så høyt at jeg føler det mot huden. 

Nå er vi kommet til den tiden hvor det blir mørkt uten at man merker det og bladene begynner å flamme opp i rødt før de danser med vinden på vei ned til bakken. Jeg sykler mye rundt bare for å beundre omgivelsene rundt i tønsberg by. 


Siden sist jeg skrev til dere har jeg jobbet masse masse masse, jeg har jublet meg hes på idolsemi da min venninne tilla kom videre til idolfinalen, jeg har drukket litt for mye vin på en 90s fest, jeg har fått senebetennelse i venstrearmen, kjøpt solsikker, hatt kjøretimer, vært på kafé med venner, og for første gang i livet mitt har jeg virkelig følt behovet for en almanakk, men det har jeg ikke så jeg prøver å sortere hodet mitt over en kopp te. Det er ikke alltid jeg husker på alt, men jeg håper jeg som regel husker det viktigste.


I dag skal jeg bake blåbærpai, så ned til byen for å møte madelen og sarah, i kveld skal vi feire pappa som hadde bursdag i går.


Her får dere litt instabilder siden jeg ikke fant kameraladeren før igår.



happy mean girls- day forresten. "it's october 3rd."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen noen ord.