mandag 21. juli 2014

sommerdager og sommerfugler



Etter en lat morgen har jeg endelig funnet meg til rette på en rød pute ved utemøblementet. Vimpelen slenger så vidt det er i det snev av vind som er i dag og bukta står i stil og er nesten speilblank. Pappa klimprer litt coldplay mens vi deler en flaske halvdød limebris delvis under en parasoll. Ok +

Mamma har gått ned til vannet for en dukkert, og pus har for lengst skygget banen for varmen. Her er to sommerfugler som jeg ikke vet om flørter eller sloss, men jeg velger å tro de er forelsket.

Appropos forelsket så har jeg de siste dagene hatt det helt fantastisk på slottsfjellet i Tønsberg. Jeg har sunget og danset til midt på natta og drukket 40% i jordbærsmoothie i selskap med sol og fine venner. Mange av konsertene jeg dro på var kjempebra og jeg har kost meg gløgg i hjel.

Dette innlegget skrev jeg i dag til morgenen, men poster det først nu.

Forresten, tusen tusen takk for alle som kommenterte forrige innlegg. Det gav meg mye smil og glede og inspirasjon. Takk. Dere er verdens fineste

5 kommentarer:

  1. Høres ut som du har hatt det fint på festival og koser deg om dagen :)

    SvarSlett
  2. Elsker innleggene dine.

    SvarSlett
  3. Åh for et nydelig sommermomentum

    SvarSlett

legg gjerne igjen noen ord.