onsdag 7. mai 2014

røde negler og kaffi med melk

Gårsdagen brukte jeg på å ta bilder i pøsregnet med min bestevenninne Siv Amanda. Gåsehud, u-hu-sminke, vått kamera og kalde hender er stikkord å knytte seansen til. Vi følte oss vel egentlig litt som to drunka katter da vi datt ned i sofaen timer senere. Resultatet ble så vellykka det kunne utifra omstendighetene, og da jeg leverte isted så tror jeg ikke jeg kunne gjort det noe bedre (med tanke på at jeg begynte å forbrede meg kun to dager før innlevering).

Malla og jeg dro under en time etter startskuddet og da sa vi oss godt fornøyde. Vi feiret med sub og cola. Nå er vi endelig suset oss hjem til sofaen og drikker presskannekaffi. Etter jeg oppretta denne bloggen har jeg innsett hvor mye jeg egentlig drikker av kaffe og te, wupsi.



I kveld skal jeg male neglene røde (Malla ligger et steg foran meg der), og barbere leggene for imorgen er det medieprisen i vestfold (og jeg er nominert i to kategorier, weee)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen noen ord.