søndag 11. mai 2014

om det å legge seg på en søndag

Nå skal jeg snart legge meg til å sove. Jeg hater å legge meg på søndager fordi jeg vet det blir vondt å stå opp igjen om noen timer. Så jeg utsetter og utsetter, men jeg vet det bare blir verre slik.

I dag har jeg vært flink. Ville egentlig ha et kvarter i syden/solariumet i ettermiddag, og burde også ha trent - likevel er det det forbanna helvettes(unnskyld) skolearbeidet. Jeg klapper megselv på ryggen, fordi jeg har vært flink. Nå skal jeg lese litt til og sovne med nye tanker i hodet. I kveld vil jeg slukne som et lys i vinden. 

Legger ved to bilder jeg tok i helgen av Ole og platespilleren uten plate, og Lussi på et utemøblement. 




2 kommentarer:

  1. Mamma liker bloggen, og synes den er fin <3 ilu

    SvarSlett
    Svar
    1. hils henne og si "tusen takk, mette (<3)", ilu bae

      Slett

legg gjerne igjen noen ord.