tirsdag 6. mai 2014

"magi finnes bare i eventyr (og i paris)"

Jeg skulle ønske jeg tok mange bilder da jeg var i Paris, men sannheten er at jeg var for opptatt med å være forelsket og glemte derfor kamera helt bort der det lå i sekken. Noen få bilder tok jeg da.
Onsdag den 30. midt på natten snublet vi oss ut i bilen og i lag med månen, pappa og to reisemugger med kaffi hastet vi avgårde til drammen for å rekke et flytog som gikk tidligere enn jeg normalt sett står opp.
Det kilte i magen da vi kysset
etter sikkerhetskontrollen og det gjorde det egentlig frem til vi kastet oss på senga noen timer etterpå. Rommet var så fint så fint med blomster overalt hvor øyet så, et stort vindu og en stor seng midt i rommet.



Parisvisiten bestod av masse kafébesøk, litt regn, mange kyss, en hel del makroner, en tur til toppen av eiffeltårnet, ei litta lur i luxembourgparken, god vin og så låste vi fast kjærligheten vår og kastet nøkkelen. Hadde jeg vært en katt hadde jeg malt.

I paris var jeg lykkelig og jeg er fortsatt full av en kjærlighet som sprer seg slik som varmen gjør i brystet når man drikker te. à propos går å lager meg en kopp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen noen ord.