onsdag 14. mai 2014

fin dag og sushi

I dag har jeg hatt en fin dag. Den startet med at vekkerklokka ringte halv seks og en time senere stod Madelen og jeg ved busstoppet. Lufta var kald og ren, vannet var speilblankt og det var vindstille. Eidsfoss er fint om morgenen.

Videre i dag har jeg hatt naturfagsprøve som jeg håper gikk okei, og særemne foredraget fikk Malla og jeg 6er på. Så jeg er veldig glad for det (det var en fin avslutning).

Så var jeg på radioen og Marianne som var radiovert var kjempesøt og koselig. Hun sa jeg hadde talent (jeg tror egentlig ikke det, men jeg setter veldig stor pris på at hun sa det)


Nå er jeg på Fuji med Ole og feirer at det har vært en bra dag. (avokadosushi <3)

2 kommentarer:

  1. selv om jeg digget den andre bloggen din, er denne enda søtere, på sin egen måte!
    Digger hvordan du har fått en blogspot blogg ( liker vanligvis ikke de, av en merklig grunn ) til å se fin ut. Og ikke minst innholdeet !

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk anya (<3) dette var kjempekoselig av deg!

      Slett

legg gjerne igjen noen ord.